Διαχείριση Συγκρούσεων & Εντάσεων στον εργασιακό χώρο.
Σε ένα εργασιακό περιβάλλον οι διαφωνίες που μπορεί να οδηγήσουν σε εντάσεις και σύγκρουση είναι αναπόφευκτες. Σε περίπτωση που αυτές δεν επιλυθούν άμεσα και ουσιαστικά, αλλά συνεχίσουν να υφίστανται, μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια χρόνου, ενέργειας και πόρων, αλλά και στην αρνητική επιρροή της συναισθηματικής υγείας των ατόμων και την πτώση του ηθικού.
Στην εξέλιξη του φαινομένου, παρατηρούμε κουτσομπολιά, σαμποτάζ, απουσίες, ακόμα και επιθετικές συμπεριφορές.
Μαζί δημιουργούμε ένα δομημένο σύστημα που θα έχει θετικά αποτελέσματα στην ποιότητα ζωής του ανθρώπινου δυναμικού και στην βιωσιμότητα του οργανισμού/εταιρείας. Η ενεργητική προσωπική επαφή των στελεχών και των υπευθύνων με τους υφισταμένους τους είναι πολύ σημαντική και αποτελεί μια προληπτική διαδικασία για την αποφυγή συγκρούσεων και εντάσεων. Η συνοχή, η αίσθηση της ομαδικότητας και η ασφάλεια μειώνουν τις απογοητεύσεις και συγκροτούν μια ομάδα ως ολότητα.