Ο σύγχρονος τρόπος εργασίας και απασχόλησης έχει μετατρέψει τους εργαζομένους σε multitasking εργαλεία, που καλούνται να αντιμετωπίσουν δεκάδες πράγματα και κρίσεις μέσα στο ωράριο εργασίας τους.
Οι πολλές αρμοδιότητες και τα καθήκοντα μπορεί να δημιουργήσουν άγχος, ανασφάλεια και συναισθηματική πίεση στον εργαζόμενο, με αποτέλεσμα να μειώνεται αισθητά η δημιουργικότητα και η παραγωγικότητά του.
Η σωστή διαχείριση χρόνου, η οριοθέτηση και ο προγραμματισμός των αρμοδιοτήτων είναι καθοριστικοί παράγοντες και μπορεί να επιφέρουν θεαματικά αποτελέσματα στην παραγωγικότητα αλλά και στην προσωπική ευημερία. Η οργάνωση ενός συνόλου εργαζομένων και μιας ομάδας στον τρόπο εργασίας και ροής του φόρτου είναι ικανή να μετατρέψει τον χώρο εργασίας σε έναν άκρως λειτουργικό μηχανισμό, που θα οδηγήσει σε αύξηση της παραγωγής και του κύκλου εργασιών μιας εταιρείας.
Μαζί οργανώνουμε την ομάδα και τις αρμοδιότητες που αναλαμβάνει ο καθένας, οικοδομούμε μια δυνατή και λειτουργική ομάδα, βασισμένη στην εμπιστοσύνη και την ασφάλεια, και επιλύουμε οποιαδήποτε θέματα μπορεί να προκύψουν στην ροή της εργασίας. Όμως, ακόμα και σαν μονάδες μαθαίνουμε πώς να θέτουμε προτεραιότητες και να διαχειριζόμαστε τα καθήκοντά μας υπεύθυνα και αποτελεσματικά.